Дневна доза 1561
14. мај 2015.
Хибридни оригинал
Милошевић је у основи презирао политички маркетинг као политичар старог социјалистичко-комунистичког кова и сматрао је да је најважније манифестовати снагу и приказати се као заступник идеја које подржава народ. Тадић је политички маркетинг ставио на прво место, а та тенденција је постојала и код Ђинђића. Коштуница – када је у питању однос према јавности – био је ближи Милошевићу, с тим што је мислио да ће истина и идеја да победе без обзира на медије и политички маркетинг. Вучић је синтеза Милошевићеве тежње да се демонстрира политичка моћ и Тадићеве идеје о значају политичког маркетинга. Укратко – хибрид Милошевића и Тадића.
, социолог и уредник НСПМ, „Време“
, социолог и уредник НСПМ, „Време“
Молимо вас да се у коментарима држите теме изјаве. Коментари регистрованих корисника (Disqus, Facebook, Twitter, Google, OpenId, Yahoo) објављују се одмах, а анонимни коментари и они који садрже линкове на друге сајтове морају бити одобрени. "Изјаве.нет" задржавају право да обришу коментаре регистрованих корисника или не објаве анонимне коментаре који садрже неумесне осврте на личност, приватан живот, увреде, претње, било какву нетрпељивост или садржај који није у складу са законом, као и оне с линковима који не представљају допринос дискусији. Коментаре писане СВИМ ВЕЛИКИМ СЛОВИМА не објављујемо или пребацујемо у сва мала слова. "Изјаве.нет" не одговарају за ставове коментатора, али уједно позивају на толеранцију и уважавање Другог и Другачијег. Молимо вас да ваши коментари не буду предуги и сматра се да сте остављањем коментара прихватили горња правила. Ако је коментар у сагласности с правилима, биће објављен онако како сте га написали (без брисања и/или дописивања речи). Модераторима се можете обратити на redakcija@izjave.net.